آغوشی نوزاد چه کاربردی دارد؟

خرید انواع سیسمونی نوزاد

0 گؤروش
یازار:‌

انتخاب یک مورد بستگی به این دارد که فکر می کنید برای خانواده شما بهترین نتیجه را خواهد داشت. برای شروع ، نگاهی به این شرکت های مخابراتی بیندازید که بالاترین سیسمونی را از والدین بابلیست دریافت کرده اند.

نوزادان تازه متولد شده: این آغوشی ها بدون استفاده از درج اضافی نوزاد ، به محض تولد برای کودک کوچک شما آماده هستند. با این حال ، به احتمال زیاد کودک شما در سنین بین 12 تا 15 ماهگی از این انتخاب ها بیشتر خواهد شد ، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد آنها ، به فکر این باشید که چه مدت قصد حمل کودک را دارید.
کودکان نوپا: سایر آغوشی های از زمان تولد تا مرحله کودک نوپا با کودک شما کار می کنند. اینها اغلب به شما امکان می دهند کودک را در موقعیت های متنوع و متنوع حمل کنید. با این حال ، این آغوشی ها برای استفاده در نوزادان تازه متولد شده معمولاً به یک فروند نوزاد نیاز دارند.
بارها و بارها می شنویم که والدین بر روی بسته بندی خود پیچیده اند و ما نمی توانیم بیشتر توافق کنیم. به دلیل پارچه بسیار نرم و سبک ، سهولت استفاده و ضریب راحتی آن ، پوششی است که بارها و بارها به آن دست خواهید یافت. این سیسمونی در ایالات متحده آمریکا از مواد پایدار از درختان اتریش ساخته شده است و از رنگ های سازگار با محیط زیست برای بسیاری از رنگ ها و الگوهای زیبا استفاده می کند. جمع شدن در جیب خود محصور کننده آن آسان است تا در کالسکه یا ساک لوازم نوزاد خود ذخیره کنید.
فقط یک موقعیت حمل را ارائه می دهد جلو به داخل. و اگرچه این کار با نوزادان تا 25 پوند کار می کند ، بسیاری از والدین دوست دارند از آن استفاده کنند در حالی که کودک آنها هنوز جوان است و پس از رشد کودک کوچک خود بر روی آغوشی با گزینه های موقعیت بیشتر حرکت می کنند.
آنچه والدین بابلیست می گویند
سبک ، قابل شستشو ، آسان برای یادگیری ، زیبا ، بسته بندی ... همه چیز در مورد این عالی است! من یک دوم خریدم حتی. واقعاً پیچیده نیست ، مرعوب نشوید.

آردینی اوخو
یکشنبه 20 تیر 1400
بؤلوملر :

فروش انواع آغوشی نوزاد

0 گؤروش
یازار:‌

تهیه یک شرکت حمل و نقل ضروری نیست می توانید هنگام بیرون رفتن از خانه از کالسکه و صندلی تندرست یا چرخش در خانه استفاده کنید. اما آغوشی تنها وسیله ای است که به شما امکان می دهد کارهای خود را بدون دست انجام دهید ، در حالی که کوچک شما در برابر شما آرام می گیرد.
بسیاری از والدین می گویند این کالای مورد علاقه کودک آنها است ، فارغ از نوع و مارک. این به بازوهای شما شکسته می شود و به راحتی می تواند در زیر کالسکه قرار بگیرد ، مخصوصاً اگر کودک شما ناراحت است که نمی تواند شما را ببیند ، یا شما باید از مکان های شلوغ مانند فرودگاه ها و استادیوم ها استفاده کنید. همچنین اگر پیاده روی دوست دارید و می خواهید فرزند خود را همراهی کنید ، استفاده از آن نیز بسیار عالی است.

بعضی از والدین فقط وقتی کودکشان کوچک است از کودک آغوشی استفاده می کنند از شش ماه به این طرف تازه متولد شده است. والدین دیگر همچنان از مرحله حاملگی تا مرحله کودک نوپا استفاده می کنند. قبل از اینکه کودک کوچکتان راه رفتن را یاد بگیرد و بخواهد آزادانه پرسه بزند ، بیشترین بهره را خواهید گرفت.
اکثر والدین قسم می خورند که آغوشی های کودک نجات دهنده زندگی هستند ، بنابراین واقعاً نمی توانید با اضافه کردن یکی به رجیستری اشتباه کنید. آغوشی های کودک در سه سبک ارائه می شوند:
بسته بندی: پارچه ای کشیده و کشیده که شما را پیکربندی کرده و به دور بدن خود می بندید ، معمولاً بالای شانه ها و اطراف قسمت میانی ، برای ایجاد آغوشی 
اسلینگ: پارچه ای پهن که از یک شانه و از طریق تنه شما عبور می کند.
آغوشی های ساختاریافته: بیشتر شبیه کوله پشتی دارای بندهایی روی شانه و یک بسته حصیری است که می تواند روی سینه یا پشت شما قرار گیرد. آغوشی های ساختاری نرم نیز نامیده می شوند.

آردینی اوخو
یکشنبه 20 تیر 1400
بؤلوملر :

آغوشی نوزاد چگونه وسیله ای است؟

0 گؤروش
یازار:‌

آیا عاشق خرید سیسمونی برای کوچولوی خود هستید؟ آیا فکر می کنید که چگونه همه لوازم جانبی را مرتب نگه دارید؟ اگر مجموعه ای رو به رشد داشته باشید ، نگه داشتن همه آن لوازم ظریف و ملایم می تواند سردرد باشد.
در پست قبلی ، ما روش های مورد علاقه خود را برای تنظیم سیسمونی موی کودک به اشتراک گذاشتیم. در این پست ، ما به طور خاص به نحوه سازماندهی بندهای سر کودک نگاهی خواهیم انداخت.
ما 5 عدد نگهدارنده باند سر عالی داریم که ساخت آنها بسیار آسان است و بهترین قسمت این است که می توانید آنها را با سیسمونی نوزاد تهیه کنید که احتمالاً در خانه دارید.
این برای والدینی که با شیر مادر یا شیر خشک پمپ شده تغذیه می کنند بسیار مناسب است. مادران پرستار دست آزاد دارند. اکنون والدین شیرده نیز می توانند!
این یک نگهدارنده آغوشی نوزاد است که برای افزایش زمان تغذیه شما ، کودک و خانواده شما طراحی شده است.
زمان خانواده را افزایش دهید
غذا دادن به کودک شما مانع از داشتن یک وعده غذایی به صورت خانوادگی نمی شود. دیگر نیازی به تغییر کودک بین والدین و خوردن یک شام سرد نیست.
این واحد کمک می کند خواهر و برادر بزرگتر در زمان تغذیه نیز شامل شود! با استفاده از آغوشی دست آزاد خود کودک را ماساژ دهید ، یا یک خواهر و برادر اضافی به او بدهید.
از ابتدا برای کودک خود بخوانید.
متخصصان اطفال مطالعه را به نوزادان توصیه می کنند و آغوشی نوزاد این واحد هندزفری به سهولت زمان مطالعه کمک می کند.
این واحد به افراد قطع عضو و همچنین افرادی که استفاده از بازو را از دست داده اند اجازه می دهد تا کودک خود را با سهولت بیشتری تغذیه کنند.

آردینی اوخو
یکشنبه 20 تیر 1400
بؤلوملر :