تهیه یک شرکت حمل و نقل ضروری نیست می توانید هنگام بیرون رفتن از خانه از کالسکه و صندلی تندرست یا چرخش در خانه استفاده کنید. اما آغوشی تنها وسیله ای است که به شما امکان می دهد کارهای خود را بدون دست انجام دهید ، در حالی که کوچک شما در برابر شما آرام می گیرد.
بسیاری از والدین می گویند این کالای مورد علاقه کودک آنها است ، فارغ از نوع و مارک. این به بازوهای شما شکسته می شود و به راحتی می تواند در زیر کالسکه قرار بگیرد ، مخصوصاً اگر کودک شما ناراحت است که نمی تواند شما را ببیند ، یا شما باید از مکان های شلوغ مانند فرودگاه ها و استادیوم ها استفاده کنید. همچنین اگر پیاده روی دوست دارید و می خواهید فرزند خود را همراهی کنید ، استفاده از آن نیز بسیار عالی است.

بعضی از والدین فقط وقتی کودکشان کوچک است از کودک آغوشی استفاده می کنند از شش ماه به این طرف تازه متولد شده است. والدین دیگر همچنان از مرحله حاملگی تا مرحله کودک نوپا استفاده می کنند. قبل از اینکه کودک کوچکتان راه رفتن را یاد بگیرد و بخواهد آزادانه پرسه بزند ، بیشترین بهره را خواهید گرفت.
اکثر والدین قسم می خورند که آغوشی های کودک نجات دهنده زندگی هستند ، بنابراین واقعاً نمی توانید با اضافه کردن یکی به رجیستری اشتباه کنید. آغوشی های کودک در سه سبک ارائه می شوند:
بسته بندی: پارچه ای کشیده و کشیده که شما را پیکربندی کرده و به دور بدن خود می بندید ، معمولاً بالای شانه ها و اطراف قسمت میانی ، برای ایجاد آغوشی 
اسلینگ: پارچه ای پهن که از یک شانه و از طریق تنه شما عبور می کند.
آغوشی های ساختاریافته: بیشتر شبیه کوله پشتی دارای بندهایی روی شانه و یک بسته حصیری است که می تواند روی سینه یا پشت شما قرار گیرد. آغوشی های ساختاری نرم نیز نامیده می شوند.

یکشنبه 20 تیر 1400
بؤلوملر :